Inspirasi Sanubari

August 5, 2011

*terus mak pose persis ustazah pilihan!! *matilamekkkkk!!!

Semakin hari, hati rsa semakin lara…lara angkara frust kpd 1,2 perkara…tpi haruskah terus dilayan perasaan lara itu??

Alhamdullilah, akhirnya aku bertemu dengan sesuatu yg mampu mengubat rasa lara itu…aku tak mahu terus rasa lara-melaraaaaaa…

Semalam, aku dok layan secara marathon ceramah Islam Itu Indah by Prof. Dr. Muhaya…ni pon tak abih layan lagi…sgt byk tajuk2 yg menarik n aku siap repeat 2,3x…sgt menjana minda +ve…dan buat aku kembali FOKUS kepada apa matlamat hidup yg sebenar-benarnya aku carik selama ini…

So i would like to share it will all of u…just click here ….ada byk tajuk lain by another penceramah..aku pon xsempat habis layan kesemuanya..bila dh layan tu, mmg xleh nk buat apa..buat hati tersentuh dan terus memikirkan kekurangan diri sendri…tpi tiada yg mustahil..semua benda boleh berubah cuma manusia ini degil sikit…tpi aku xnk dh degil2 ni..xkemana pon…hidup pandang kehadapan, bukan kebelakang…aku nk jdi org baik…baik luaran mahupun dalaman…hiks

Harap2 dpt pulun dengar sumo tajuk sepanjang bulan puasa ni

*matilaaa xwat keje jawapnya!!

Hidup bukan sekadar utk diri sendiri..tpi hidup lebih bermakna sekiranya kita mampu membantu org lain…so sebelum nk bantu org lain, diri sendri harus KUAT dahulu…so, selamat datang cas +ve!!!! 🙂

Leave a Reply

