Giler??

February 10, 2011

Aku suke tgk tatoo kt body jolie ni..tatau napa..takat suke tgk jerlah..aku rsa jolie jer pomwan yg nampak coool bertatoo ni..pomwan lain yg bertatoo aku tgk biasa jer n takde tarikan apa2 pon..maybe kulit jolie yg melepak tu kot yg wat tatoo tu kelihatan unik dan menarik..sekali tgk mcm hapa jer body kne conteng bersepah-sepah…tpi dua kali tgk, aku akan belek setiap satu tatoo n perasaan ingin tau apa maksud di sebalik tatoo2 tu…tpi hampa…satu apa pon aku tak paham setakat nmpk cool jerlaaa…n bila jolie pkai seksis2 n menampakkan tatooo2 dia tu, lagi nmpk cooollllll..hehehehe..aku bukan menyokong tatoo ni tpi sekadar bgi pendapat secara am jerlah…diorg kapir quraish, so boleh laa nk lukis tatooo satu badan pon..tpi bila aku tgk sendri cara pembuatan tatoo tu, secara automatik aku akan ckp GILER!!!

Act, aku suke perhatikan corak n perwatakan org yg bertatoo ni n masa di krabi dlu ya rabbi ramai giler org yg bertatooo!…ada seorg mmt rangge ni penuh giler bertatoo satu badan n nmpk seolah2 dia pkai t-shirt!!..dr jauh nmpk dia mcm pkai bju n bila tgk dekat2 baru aku perasan yg tu adalah tatoo…n pd mlm terakhir aku di krabi, aku sempat tgk seorg budak pomwan baru akil baligh ni dok buat tatoo kt pasar..dia buat kt tengkuk…masa tu aku dok tunggu kwn aku beli brg so sambil2 tu aku pon tgk ler dekat2 cara pembuatan tatoo…budak tu nk tatoo ‘love’ jer…tpi baru org yg buat tatoo tu mesin huruf ‘L’, pomwan tu dh menitik2 air mata tahan sakit…klu tgk dr mimik muka budak tu, aku sendri pon meremang segala bulu lah..dpt rsa camne rsa sakitnya…eeii ngeri mak ok!!..n sambil2 tu aku dok terpk, yg buat penuh satu badan tu tak sakit ker??? baru huruf ‘L’ dh meraung inikan corak2 yg sgt details itu…nauzubillah…

Leave a Reply

