Yehaaaa!!!

October 5, 2010

Dalam keterbatasan masa, aku masih sempat mencuri2 pegi bercoti..org lain sibuk pegi open-house aku plak pegi coti2 mesia..tpi dekat jerlaa..PD jer pon…pejam mata dh sampai…ekekekekee…walau ketika itu aku dihimpit dgn test tpi sempat gak ler aku siapkan test dlm keadaan rushing2..sib baik soalan sonang…ekekekeee..pastu, berehat cuci mata laaa…yehaaaaaa!!! *terus pose2 pkai topi koboi smbil naik kuda!!!

Kali ni aku stay kat Eagle Ranch Paradise…chalet2 kt sini unik2 tau…diorg menggunakan konsep koboi…ada bandwagon, tepee, paddock n mcm2 lagi laa..aku stay kt Log cabin…giler unik chalet tu…ramai org stay kat bandwagon..

Welcome mucha graciassss!!

Tepee chalet..bentuk macam kon..

Bandwagon..unik kan?

Log cabin..ni laa chalet yg aku duduk..

Paddock chalet..

Apa yg aku suka chalet yg aku stay tu adalah open-air toilet!!!..bilik air takde bumbung ok!!..rsa mcm dok kt kampung!!!…mula2 tu rasa malu2 takot nk mandi takot ada org panjat bumbung n intai…hahhahaaa….decoration toilet plak terasa mcm cite katun filestone apa kejadah ntah…dlu aku suka tgk cite katun tu..katun zaman batu….tpi sgt cool laa..terasa diriku tersangat harmoni dgn alam…hahhaha..tpi jgn risau, water-heater ada disediakan…just pilih nk mandi cara kampung or bandar..hihiiii

Sekali tengok mcm gua pon ada…

open-air fountain…

Cuma aku rsa, resort ni lebih sesuai utk team-building..byk xtvt kt sini like flying-fox, panjat spider-web, horse riding, memanah, go-kart n mcm2 lagi laa..cuma laut utk mandi jer tak..tpi ada pool…bila berada di situ, kita akan mengimbas zaman2 koboi..pekerja2 kt resort tu pon dressing mcm koboi..tukang baiki lampu pon dtg repair lampu kt bilik aku pkai topi koboi!!..hahhhaaa…dan cuma yg terakhir adalah resort ni agak jauh dr pekan teluk kemang..around 18km…dh ala2 dekat ngn melaka..so klu nk beli food ker apa ker, better pegi pekan pasir panjang…tpi jgn risau, kt dlm tu pon ada byk jual food gak…murah n sedap..must try ok!! 🙂


4 Responses to “Yehaaaa!!!”

  1. sukeri Says:

    katun filestone??? mesti awak ni tengah ‘stone’. Flinstone ada la… apa la awak ni…

  2. lolalui Says:

    badnwagon tu mmg x bley blahhhhh..oh bila lah bleh tidur2 kt situ,,,haish !


Leave a Reply

