Burp!!!

October 5, 2010

Sejak2 lepas raya ni, aku kuat makan plak…mudah rsa lapar n mudah giler craving nk mkn macam2…smpai xboleh nk focus utk puasa 6..tetiba teringin makin kek lapis laa, nk mkn pizza laa, starbuck iceblended laaa, sushi laa n mcm2 lagi laa…tupsl badan aku semakin kembang n kembang n owh!!!! **mak terus rsa tertekan!!!

Dan hari senin lepas aku craving giler nk mkn domino pizza…giler sgt!!! tpi tak kesampaian jugak cz byk plak mkn yg terhidang di atas meja waktu aku berbuka..so pospond ke arini..n kebetulan arini balik jer rumah rsa lapar gilerrrrrrrrrr!!! masuk dapur n cek2 makanan, xder yg menarik..so aku terus online n book Domino pizza!!! yehaaaaaaaaaaaa!!! akhirnya, craving aku berjaya dilunaskan!!! **matilaa berat mak semakin bertambah dan btambah dah owhhh!!!

Kebetulan ada promo plak klu order online..buy large pizza n free regular pizza..act, aku dh play around dgn price2 yg ada termasuk laa kupon yg kwn2 aku bgi…n setelah dihitung-tolak-tambah-tamak etc, so aku decide nk amik online order promo punya…aku amik thin crust+extravaganza flavour & NY crust+classified chicken flavour…klik2 n success!!! mmg cool laa order online ni…tepat 30minit, pizza yg aku pesan smpai lah kerumah…panas2 n gebuz2 gittew!!..maka aku mkn dgn lahap sambil tgh cite chinta (lawa tul mata fasha sendat stim2 mcm org tgh ‘high’!!)…hahahhahaa

Kesimpulan, aku sgt puas ati dgn service dr domino ni…dh ler pizza nyer sedap..crust nyer takde laa tebal giler bapak mcm selipar tat seng!!!…mmg puas ati laaa…so lepas ni aku ingat nk boikot pizza hut laa..ops!!!…piza jer laa..heheheee…cuma online ordering domino pizza ni blom ada functionality utk online payment..sumo pay by cash..lepas ni kot akan di’enhance’kan…tpi mmg cool lah…b4 ni byk fast-food pkai concept talian bebas tol tpi skang sudah online…tpi part yg aku paling suka is..

cool!!!

GPS tracker ni membolehkan aku monitor status terkini pizza yg aku pesan…lepas klik2 n tekan button confirm, aku terus pegi mandi..masa tu pizza aku dlm status Baking…n lepas jer kuar bilik air, aku tgk current status at Delivery…xsmpai 5minit lepas aku siap mandi, mmt yg anto pizza tu pon main hon-hon depan umah aku…ekekekkeee..rsa malu plak kt jiran2..diorg tau laa aku dinner mkn domino arini…heheheheee….tak sempat nk snap gambo2 pizza yg aku order sbb lapar giler!!!..yg paling aku suka classiffied flavour..100% mozarella cheese!!..sgt lemak berkrim mcm muka haku!!!…hahahha…apa2 pon ini satu perkembangan teknologi yg boleh dibanggakan..selamat mencuba!!! šŸ™‚

4 Responses to “Burp!!!”

  1. sukeri Says:

    pasni boleh la delivery ke rumah i jugak yer šŸ™‚ i pun suka cheese šŸ™‚

  2. cmacun Says:

    i tau laa..madu kan!! ops!! hahahaa


Leave a Reply

