Hatiku tercalar kembali…

May 24, 2010

Sepatutnya skang aku berada di ‘B’ …tpi utk kesekian kalinya, aku gagal lagi!!! bukan sekali tpi DUA kali!! owh, sungguh tragis kan??? berbulan2 aku merancang dan merencana smpai aku sendri tak boleh nak bayang…tpi gagal akhirnya…huhuhuhu..mungkin bukan rejki aku utk sampai ke sana..dan aku serik dah nak ke sana..pegi ‘B’ lain plak lah!!

Hati yg frust tiada siapa yg tau tpi apa aku boleh buat pon..pasrah jerlaa..owh!!!

Tpi itu bukan penamat segalanya…nantikan aku ke ‘B’ lain plak thn depan!!! itu janjiku!!! **gitu mak bersungguh!! sib baik ada byk ‘B’ kt dunia ni…hahahaha.. 🙂

4 Responses to “Hatiku tercalar kembali…”

  1. airpool Says:

    aku tahu apa itu “B”..! B,_,_,_,_,_,_ kann??

  2. cikidong Says:

    berunai kan kan kan kan kan kan kan kan kan kan????


Leave a Reply

