Melantak!!!

September 9, 2009

Semalam selepas miting, bos aku bukak topik psl event berbuka ni..so aku pon menjalankan laa tjwb as event manager bdasarkan permintaan semasa dari ahli kelab…so aku pon wat apa yg patut n decide utk book it ASAP!!

Dan tetiba, airpool dok ym aku tanya bila nk berbuka sesama..perghhh, chantek sgttt laa tuh..aku pon tgh manage the event..lagi ramai lagi bagos n lagi byk diskaun aku leh dapat…so aku pon deliver task..aku inform khairul n airpool and both of them terus confirm..and kamal plak call farihan n his confirm tang tu gak..haih, bagos tul ex² team members aku ni..2 thumbs up laa utk koang!!.. senang kje aku ok!! cuma tulah si fakhrul jer tak dpt dihubungi..tpi aku dh assign ikhwan utk polow up..rela aku jdi reminder dia..harap2 his available laa on that day..hopefully..ermm..

So gang,  kita akan berbuka secara berjemaah next week (15sept-selasa) @ Hotel Grand Bluewave Shah Alam..aku dapat price baekk punya!!!

So tak jadi laa pulau berbuka di hotel this year since i got the best price ever..kuikui

Harap2 sumo org line clear laa on that day and harap2 kita boleh berkumpul sesama again mcm dlu2..i/we miss u guys!! ops!  🙂

8 Responses to “Melantak!!!”

  1. Kamal Says:

    adakah itu gambar kambing panggang? oh tidak… u missed me nyah? kan ke hari2 jumpa…. ahaks… :p

    • cmacun Says:

      a’a kan..2x tgk mcm gambo menatang lain ler plak..ops!!

      missed u?? eeiii..very d yuckss occay!!! **cabooot pegi bangladesh!

  2. Kamal Says:

    tu lah ko nyer… len kali cari gambar yang menunjukkan sifat2 kambing tu.. kan ke dah len macam tu rupanya…

    ngaku jer lah nyah u missed me, kan2? :p

  3. fakhrul Says:

    Salam,

    Aiyak, kenapa 15hb? kenapa bukan hari lain? huhuk.. Company aku buat event yang sama on that day.. Tadek rezki aku kali ni.

    Aku baru balik outstation. Hari sabtu baru sampai. Sbb tu tak dpt contact. Anyway, Selamat Hari Raya.. Peace

    • cmacun Says:

      Hah..akhirnya ko muncul jua!!!
      Gigih kami menjejak kau di merata2 occay!!
      Haih..xleh nak adjust date laa bro..masing2 ada komitmen..so itu jer laa date yg sumo org macam pree & dpt price cun..hehehe
      Nampaknya…tiada rejki kita berbuka bersama tahun ini..owh sadis!!
      We missed u like crazy laa bebeh!!! hahahaha

  4. Kamal Says:

    itu lh cik fakhrul, asik outstesen jer, kol pun tak berangkat, adeih…


Leave a Reply

